Thursday, June 7, 2012

Dah lama tak nampak hang...

Tak sedar dah 7bulan lebih kau tinggalkan kami..aku rasa macam baru lagi pergi class dengan ko.. Hilmi...banyak kali aku mimpikan ko..Macam tu gak dengan Zahid dan Yap..Tak da tanda lain, selain dari rindu kat ko. banyak event kitorang handle..Bila wat event.,lagi teringat kat ko..
        Family ko ada datang mase awal sem ni kat umah..Banyak mak ko masak untuk kitorang..Terima kasih banyak2 Hilmi, banyak perkara baik yang ko tinggalkan kt kitorang. Family ko sangat baik dan dah jadi sebahagian dari kitorang, warga bm223/4A.. sem lepas hampir 1clas datang rumah ko.. makcik sangat baik sebab masak macam2 untuk kami :)..terima kasih makcik..InsyaALLAH nanti kami datang lagi..









Ni lah first bbq kita mase sem dua kat umah sewa..mase ni wat tengah sem..tp mase sem 3 kita wat bbq awal sem..patut lah ko ajak wat awal..tp xpe lah..

Aku pun tak taw ape aku tulis ni..aku just rindu kat ko Hilmi..rindu sangat2..InsyaALLAH aku sentiase doakan kesejahteraan ko kat sane..Cepat atau lambat, pasti aku pun akan kesana jgak nanti..semoga kita bertemu lagi di lain masa..InsyaALLAH...

-: persahabatan adalah sesuatu yang sukar untuk diperjelaskan. ia dipelajari dimana sahaja. Diingati sepanjang masa. Kekal selamanya :-

No comments: