Thursday, June 28, 2012

Perpisahan...

Lama jugak aku pikirkan hal ni..bukan salah die pun.tp bukan salah aku jugak. Sape suke kalau terpaksa berpisah dengan die yang dah banyak berkongsi suka dan duka dengan kita. Nak mendapatkannya pun bukannya senang. Tapi asyik aku je nak jage perasaan die..Die macam tak pernah sekali pun pikir pasal perasaan aku..Dan dalam busy aku dengan study, terpaksa aku lafazkan perpisahan kat dia.. ape nak jadi, jadi lah.. Pe nak wat, maintenance kau tinggi sangat..huhu..


warna asal motor ni.. ni jelah harta yang aku beli gune duit aku sendiri..huhu 

 berubah wajah menjadi catalyzer biru candy idaman..

 bersama helmet arai klon..klon2 pun ada sirim :P..

strike catalyzer 3rd edition..

*Tapi tu lah kan..jodoh kitorang tak lama..huhu*










last2 terpaksa aku tolak motor rxz2 & amik motor yang mak kite salu pakai...moddenas kriss 100..dengan kapasiti enjin 100cc...memang xselaju motorbot lh..haha..tapi still berjasa utk pergi class & exam(tengah exam lah ni...huhu)

-: what i was to you...didn't you remember me even for a moment? :-

No comments: