Monday, June 4, 2012

Allahmdulillah

Lately busy giler2 smpai xsmpat nk tgk pn blog ni..nak tulis pe pn xsmpat wlupun byk bnda nak dicurahkan sblum ni,ceh...kadang menyesal rase amik HR ni..tp nk wat cm ne kn..dh tkdir aku dpt cos ni lgpn best gak walaupun busy..senior aq pernah berkata kat farewell party 1st kitorg handle,"pe yang saya belajar kat sini mungkin hanya 60% je ilmu akademik, tapi ilmu untuk hidup lebih dari itu.." emm, btol lh kot pe yang die kate tu..mungkin ni lah ilmu untuk hidup yang aku dapat:P..aku ingat nak tulis sal training programe kt skolah rndah yg sgt mmnatkan tp sgt menyeronokkan..tp tu lah..gambar xamik lg dr si aim2..huhu...



 ni lah keje aku mse cti seminggu ari tu..men dgn anak sedare,Nurul Iman@ Anur..:)

 si Anur ni men pasir cam lh kt tepi pantai..pdhal kt dpan rumah je..:P


 sayur sawi ni tanam tepi rumah je..tiap pagi dan petang wajib siram..




 puas hati sangat tengok timun yang penat2 aku tanam dah besar cam ni..(^-^)


 xda kerja lah ni petang2 jalan2 kat bendang..:)


bila lah padi ni nak masak...huhu

Dulu mase aku keje kat kl ckit pun aku xrindu kat kampung..xtaw nape..mungkin sal xda buah ati kot kat kampung..he2..sebenarnye dok busy kerja..mane nak teringat kat kampung..tapi kat mak ayah ckit pun xpernah lupe..alhamdulillah belajar dekat..susah2 leh gak balik tengok dorang..

-: Alhamdulillah 4 everything :-

No comments: