Sunday, April 1, 2012

Keranamu IMASEN...

ape tu imasen...imasen2 lampu blakang motor aku..ada tulisan2 untuk taw ori ke x..ada gak yg tulis narong..ikut taun keluaran..kalau hardcore sal2 motor ni mst dh taw aq nek mtor pe..

rxz 1993

yg ni keluaran patern bosh kalau xclap


walaupun lahir mse aq umur dlm 3taun, tp still npk tegap lg..cm tuannye lh..kikiki:)
ni lah motor yg aq nek selama ni..bli pkai duit sendiri dgn bntuan ptptn ckit:P...bli ats tgn je(nk bli bru xmpu bro..)..byk kisah dgn mtor ni...susah snang,tgolek tlnjang(tlnjg2 xda lak) dgn mtor ni...org len ble tgk aq nek mtor ni akn cop aq sbgai mat rempit..tp sory lh,xda mkneye rmpit2 ni..dh mtor ni je yg aq mpu bli,nk wat cm ne kn...
 tp sume2 xlme...xingt dh ble ntah aq kbabom,keceper dkt2 sri iskndr ni..mujor aku xda pe sgt..tp kuda bsi aku ni lh yg mrana..huhu...& sjak insident2 aq agk trauma utk bwk mtor..& smstinye lbih brhemah..cehh...

dan akhirya tpkse brubh wajah...

 tp set lokol(lokel) je ni..ori memg dluar kmmpuanku..huhu





 bersama arai lokel..ni helmet abg aq...kalau helmet aku mst ori punyer (yelah2..)..tp lokel2 pn ada sirim..safety gak..& xtkot kne kebas:)..


yg ni saje tkar stripe..catalyzer 3rd edition punye..xdapat pkai catal ori, salin pun jd lh...hihihi...nt dh keje bru cri yg ori..wlupn mse2 hrga mlmbung dh:(..








motor ni dh pn stop keluaran die start taun 2011 bln bpe ntah..agak cdih lh sal mtor ni agak lame kluaran die..skang 2stroke yg stil kuar lg hyelah 125zr & kawasaki rr yg mgkin akan stop gak xlme lg..yelah nk preserve nature kn..


yg ni yamaha tzm 150

ni mtor abg aku..mtor ni kre legend gak..memg piau laju..aq ingt lg,mse2 aku keje kt kfc mid valley..ada 1ari2 aku tnsion sgt keje..beselh bru lg keje kn..memg salu kne mrh lh..blik2 aku tpkse blik sorg sal xsme jdual dgn abg aq..umh kak aq kt pntai dlm..blik2 memg aku tarik kaw2 dri jalan bangsar smpai lh ke smpang pprt kg lmau2..memg laju mtor ni..nk nek 1.6...1.8 snang2 je..aku ase satu2 mslah aku tertingal kt abdullah hukum, kt kerinchi & kt ne2 ntah..baru lh aku taw npe owg ske bwk laju..tp jgn amalkn salu..bhye..ingatlh owg trsyg...

No comments: